0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
قوانین سایت و خرید کالا

قوانین و مقررات خرید اینترنتی از سایت بانو بانو

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی بانو بانو به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی بانو بانو و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی بانو بانو از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

ورود کاربران به وب ‏‌سایت بانو بانو، استفاده از پروفایل شخصی، پروموشن ها (طرح‏‌های تشویقی) و سایر خدماتی که از سوی این مجموعه ارائه می گردد به معنای آگاهی و پذیرش کلیه شرایط و قوانین سایت و نحوه استفاده از این خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش در بانو بانو نیز به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی بانو بانو از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است که تمامی رویه ها و اصول فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی بانو بانو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و همچنین قانون حمایت از حقوق مصرف کننده در کشور است، از اینرو کاربر نیز موظف است تا قوانین مرتبط با کاربران را رعایت نماید. به اطلاع می رساند در صورت هرگونه تغییر در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و همچنین خدماتی که از سوی این مجموعه ارائه می گردد، اطلاعات در همین صفحه به روز رسانی می شود و از طریق شبکه های اجتماعی نیز به مشتریان گرامی اطلاع رسانی می گردد.

از هر طریقی که قصد ورود به وب سایت بانو بانو را دارید، همواره به آدرس رسمی فروشگاه اینترنتی بانو بانو (https://www.banoobanoo.com) توجه داشته باشید، زیرا پیامد های ورود کاربر به هر سایتی به جز این آدرس، متوجه مجموعه بانو بانو نخواهد بود و مسئولیت ناشی از سوء استفاده های احتمالی بر عهده کاربر است.

قوانین ثبت و پردازش سفارشات

  • کاربر یا مشتری کسی است که از خدمات وب سایت و فروشگاه اینترنتی بانو بانو استفاده می کند.
  • مشتری یا کاربر موظف است تا اطلاعات خود را در هنگام ثبت نام و خرید از سایت به صورت صحیح وارد نماید. در غیر اینصورت مجموعه بانو بانو در خصوص بروز مشکلات احتمالی، مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  • در صورتی که پس از ثبت سفارش توسط مشتری، محصول مورد نظر به هر دلیل موجودی نداشت، حق کنسل کردن سفارش توسط مجموعه بانو بانو محفوظ است و وجه واریزی نیز تا حداکثر 72 ساعت کاری به حساب ایشان بازگردانده می شود.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام پرداخت اینترنتی و یا کسر شدن از موجودی حساب مشتری، مبلغ کسر شده حداکثر تا 72 ساعت کاری به حساب ایشان بازگردانده می شود و یا به انتخاب مشتری به اعتبار حساب او افزوده می شود.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی بانو بانو به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و فاکتور از پنل کاربری، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند فروشگاه اینترنتی بانو بانو همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی بانو بانو به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی بانو بانو محفوظ است.